browser bubble bulb cycle pen usersClient users checkmark chat mail phone attachment arrowUpRight selectArrows linkedin
Kesla Oyj

Metsä­teknologian moniosaaja.

Kesla Oyj on kansainvälinen, menestyvä ja toimialallaan arvostettu metsäteknologian moniosaaja, jolla on neljä tehdasta Suomessa, myyntiyhtiö maailmalla ja myyntiä yli 35 maahan. Kesla on perheyhtiö, jonka A-osakkeet noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä.

Keslan ja Mediasignalin yhteistyö lähti käyntiin sivustouudistuksen kautta ja on jatkunut siitä lähtien tiiviinä. Tällä hetkellä isompana kokonaisuutena työstämme yhteistyössä jälleenmyyjille suunnattua extranet-palvelua.

Vieraile sivustolla

Asiakas

Palvelut Konseptisuunnittelu / Graafinen suunnittelu / Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen / Verkkosivusto / Ohjelmistokehitys

Teknologiat TYPO3 / Tuotetietokanta / Kuvapankki / Extranet

Lokalisoitu tuotetietokanta kokoaa tuotteet yhteen

Keslan tuotevalikoima on laaja ja tuotteisiin liittyvät valinnaiset varusteet ovat hyvin moninaiset. Tuotekanta kokoaa kaiken tuotetiedon ominaisuuksineen ja näin tuotetietoja saadaan nostettua sivustolle eri yhteyksiin ja eri kieliversioihin.

Tuote­konfiguraattori auttaa lisävarusteiden valinnassa

Tuotekonfiguraattorin avulla käyttäjä pystyy kustomoimaan tarjouspyynnön tarkasti jo sitä tehdessä. Käyttäjän tekemät valinnat suodattavat varusteita mallista riippuen ja näin tuotekokoonpano saadaan hyvin tarkastikin määriteltyä. Käyttäjä voi myös itse valita, minne toimipisteeseen tarjouspyyntö lähetetään.

Sijoittaja­viestintään tarvittavat työkalut 

Keslan verkkosivustolle toteutettiin sijoittajille suunnattu oma kokonaisuus, joka toimii sijoittajaviestinnän kanavana. Sivustolla pystytään helposti ylläpitämään sijoittajalle olennaista sisältöä aina sijoittajakalenterista vuosikertomuksiin.

Jälleenmyyjien extranet työn alla

Keslan ja sidosryhmien työtä helpottamaan rakennetaan parhaillaan extranet-palvelua, joka toimii tiedotus- ja palvelukanavana muun muassa jälleenmyyjille. Extranetiin kerättävän tiedon avulla voidaan jatkossa hyödyntää myös erilaisia markkinointiautomaatioihin liittyviä palveluita.