browser bubble bulb cycle pen usersClient users checkmark chat mail phone attachment arrowUpRight selectArrows linkedin
Oras

Tuotetiedon julkaisu ja kansainväliset markkinat verkkopalvelun keskiössä.

Euroopan johtavan hanavalmistajan laaja verkkopalvelukokonaisuus

Oraksen verkkopalvelu palvelee 11 eri kielellä kuluttaja-asiakkaita, b2b-asiakkaita sekä ammattilaisia. Verkkopalvelussa olennaisena osana on ajankohtaisten tuotetiedon helppo jakaminen, ammattilaisten työkalut sekä inspiraation antaminen sekä Oras brändin vahvistaminen.

yli 2 200

Tuotteita

12

Kieliversiota

5

Integraatiorajapintoja

Vieraile sivustolla

Asiakas

Oras on merkittävä keittiö- ja kylpyhuonehanojen kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön perustamisesta vuodesta 1945 alkaen Oras on tuonut markkinoille korkealaatuisia designtuotteita, joissa hyödynnetään käyttäjäystävällisyyttä parantavia teknisiä ratkaisuja. Jokainen teknologinen yksityiskohta tuotteissa on suunniteltu edistämään veden ja energian tehokasta käyttöä. Kosketusvapaat hanat Oras esitteli Euroopan LVI-markkinoille jo 1990-luvulla. Oraksen visiona on tulla elektronisten hanamarkkinoiden todelliseksi omistajaksi Euroopassa.

Palvelut POC / Verkkopalvelu / PIM / Datasheet / Kuvapankki / Integraatiot / Google Cloud

Yhteistyössä palvelukehitystä sekä vaativia teknisiä ratkaisua

Oraksen ja Mediasignalin yhteistyö käynnistyi Proof of Concept -projektilla, jossa mallinnettiin tuotetiedon automatisoitua julkaisua PIM-integraatioon (Product information management) perustuen. Onnistuneen POCin jälkeen toteutimme verkkopalvelun kokonaisuudistuksen.

Mediasignal vastasi verkkopalveluratkaisun kokonaistoteutuksesta sisältäen verkkopalvelukonseptin, visuaalisen ilmeen ja teknisen toteutuksen integraatioineen.

Oraksen laaja tuoteportfolio on integroitu tuotetiedonhallintajärjestelmään (PIM), jossa tuoterakenteita, tuotetietoa kieliversioineen sekä tuotteiden ja resurssien näkyvyyttä verkkosivustolla kokonaisuudessaan hallinnoidaan. Tuotetiedosta generoidaan automaattisesti tuoteluetteloita sekä tuotelehtiä palvelun käyttäjille.

Palveluun liitettiin hakukone Elasticsearch, jolla voidaan tallentaa, hakea ja analysoida suuria tietomääriä nopeasti ja lähes reaaliajassa.

Palvelun sisään integroitiin Mediasignalin ImageBank Independent -materiaalipankkiratkaisu, jonka kautta markkinointimateriaaleja ja teknistä dokumentointia pystytään helposti jakamaan. Materiaalipankki on integroitu myös Oraksen tuotetiedonhallintajärjestelmään. 

Mediasignal toimitti ratkaisun Google Cloud pilviteknologia-ympäristöä käyttäen, jolla taataan palvelun hyvä saatavuus globaalisti.

Menestyjän rohkeat muutokset eletään asiakaskokemuksissa todeksi

Verkkopalvelu-uudistuksen yhteydessä Oras-brändi uudistettiin kokonaisuudessaan. Verkkopalvelun avulla luotiin vahva ja erottuva kuva Oraksesta sekä tuotiin tuotemerkin uusi lupaus vahvasti esiin.

”Me teemme elämisestä parempaa” on Oraksen brändilupaus, jonka Oras lunastaa sitoutumalla saumattomasti viiteen brändiä ohjaavaan tekijään: laatu, ajanmukaisuus, kumppanuus, helppous ja hyvinvointi. Se kuvaa hyvin myös verkkopalvelun tarkoituksen.

Kokonaisratkaisu yhdeltä toimittajalta konsernin synergiaetuja silmällä pitäen

Toteutus tehtiin konsernihyötyä ajatellen – palvelu kehitettiin niin, että se pystyy tukemaan sekä Oraksen että Orasgroupin tytäryhtiöiden toimintaa ja tarvetta.

Mediasignalin toimittama ratkaisu sisälsi kaikki palvelun tekniset ratkaisut ja asiakas sai tarvitsemansa kokonaisuuden hyödyntämällä yhden toimittajan mallia.